Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Kategorie

Procedura reklamacyjna

Zanim odbierzesz przesyłkę sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w czasie transportu. Jeśli zauważysz, że opakowanie jest poważnie uszkodzone, masz pełne prawo do odmowy przyjęcia takiej przesyłki. Gdy dojdzie do takiej sytuacji, zadzwoń do nas pod podany numer telefonu +48 616663750.

Pamiętaj, że masz prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera, już po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. Jeśli stwierdzisz, że znajdujący się w przesyłce towar jest niezgodny z zamówieniem, razem z kurierem sporządzasz protokół rozbieżności, który jest dokumentem mogącym stanowić podstawę późniejszej reklamacji.

Co zrobić, gdy zamówiony towar ma wady fabryczne, jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub niezgodny z treścią zamówienia? Postępuj zgodnie z niżej przedstawioną procedurą reklamacji:

- odeślij produkt do naszego sklepu wraz z dołączonym oświadczeniem, w którym wymienisz powody reklamacji, interesującą Cię formę rekompensaty, adres zwrotny, kontaktowy adres mailowy lub numer telefoniczny, a także numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za reklamowany towar.

- w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o przyjęciu lub odrzuceniu Twojej reklamacji.

- w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji, w ciągu 7 dni zwrócimy Ci pieniądze, naprawimy reklamowany towar lub prześlemy jego nowy egzemplarz.

- w przypadku negatywnego rozstrzygnięcia reklamacji, w ciągu 14 dni przekażemy Ci dokładne uzasadnienie odmowy jej przyjęcia i odeślemy reklamowany towar na nasz koszt, na podany przez Ciebie adres

Jeśli masz dodatkowe pytania zawsze możesz skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Podpowiemy, w jaki sposób przeprowadzić cała procedurę reklamacyjną.


Adres e-mail: [email protected]
Numer telefonu: +48 616663750

Witryna stworzona na platformie